Lars Nielsen HTH Aabenraa

HTH genåbner køkkenbutik i Aabenraa

HTH genåbner 11. juli køkkenbutikken i Aabenraa efter et halvt års ombygning. Resultatet er blevet en helt ny type køkkenbutik, hvor køkkenerne bliver vist i hjemlige omgivelser. Der er også en stor badafdeling samt en afdeling for garderober, f.eks. walk in garderobe.

Da HTH Køkkenforum i Aabenraa åbnede i år 2000 var det landets største køkkenudstilling. Nu er det en af landets flotteste køkkenudstillinger efter et halvt år med total ombygning og helt nyt koncept. Det er både butikken og bygningen, der har fået den helt store tur.

”Det er rigtig dejligt at kunne byde sønderjyderne og nordtyskerne inden for i en butik, der har lutter nye køkkener, bad- og garderobeløsninger. Den er indrettet, så kunderne får flest mulige oplevelser – helt som om vi var hjemme i folks hjem. Det giver de bedste muligheder for at få maksimal inspiration,” siger Lars Nielsen, filialchef i HTH Køkkenforum Aabenraa.

I den nye butik kan man se et stribe nyheder inden for køkkener. I år er der flere nyheder end der plejer, fordi HTH fejrer 50 års jubilæum. Dengang som nu er alle køkkener designet, udviklet og lavet i Danmark.

Kaffe til køkken-kiggere

Under ombygningen var køkkenbutikken rykket sammen med Gør Det Selv afdelingen. Den nyåbnede butik rummer både afdelingen for de private kunder og erhvervskunder. Erhvervskunderne i Aabenraa bliver samtidig de første i landet til at teste HTH’s nye gør-det-selv koncept.

Bygningen er blevet ombygget, så der bl.a. er indrettet et hyggeligt café-område, hvor kunderne kan slå sig ned og få kop kaffe og lunt brød, mens de får kigget på nyt køkken, nyt badeværelse eller en walk in garderobe, som der også er blevet plads til. I butikken er der masser af lys og luft, fordi bygningen er blevet åbnet op med store facadevinduer.

Net og butik hænger sammen

I dag siger næsten hver fjerde forbruger ja eller måske til at kunne finde på at købe køkken over nettet. Derfor er den nye butik i Aabenraa tænkt nøje sammen med nettet.

Kunderne kan f.eks. sætte sig i køkkenbutikken ved en skærm og lege med forskellige køkkenopstillinger, skifte bordplader, greb osv. Hvis man ønsker at bestille et helt køkken over nettet, kan man også det. Og der er hjælp og vejledning at hente ved indretningskonsulenter, hvis man ønsker det.

Der er officiel indvielse af butikken 2.-3. og 4. september, men allerede fra 11. juli kan man se den genåbnede butik med alle nyhederne.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Lars Nielsen, filialchef i HTH Køkkenforum Aabenraa, tlf.: 3693 2868, e-mail: :