Rune Stephansen | HTH

Rune Stephansen udnævnt til administrerende direktør af Nobia Danmark

Rune Stephansen er udnævnt til administrerende direktør af Nobia Danmark. For at sikre den danske organisations ledelse og leveringshastighed træder udnævnelsen af Rune Stephansen i kraft med øjeblikkelig virkning, den 1. februar 2016.

Rune Stephansen er 50 år, dansk statsborger, og han flyttede til Sverige i 1993. Han har stor erfaring inden for detailhandlen i Norden. Han startede sin karriere i Jysk og Ikea, og efterfølgende haft ledende stillinger i Rusta, Sportex og Kvik. I 2009 kom Rune Stephansen til Marbodal som salgs- og marketingdirektør, og siden 2014 har han haft titlen EVP og Head of Commercial Sweden i Nobia. "Jeg er glad for, at Rune overtager stillingen som administrerende direktør af Nobia Danmark. Rune har været en nøgleperson i udviklingen af Marbodal, og han har stor erfaring og et stærkt engagement i Nobias strategi. Jeg er overbevist om, at hans lederskab og det allerede meget stærke og resultatorienterede danske team er et perfekt match," siger Morten Falkenberg, President og CEO for Nobia.

Yderligere oplysninger kontakt:
Morten Falkenberg, President and CEO of Nobia