Bo Østergaard Jeppesen

Professionelle kunder får ny kædechef hos HTH

Bo Østergaard Jeppesen er ny kædechef hos HTH for de professionelle kunder. Han går fra tekstilbranchen til køkkenerne, og han skal stå i spidsen for at udvikle og styrke samarbejdet med erhvervskunderne.

Bo Østergaard Jeppesen,45 år, er ny kædechef for HTH – og dermed er han ansvarlig for salget til landets erhvervskunder. Han kommer fra en stilling som leder af B2B afdelingen hos Bosweel.

”Springet fra skjorter til køkkener er ikke så stort. For mig er det vigtige, at HTH er en stærk produktionsvirksomhed, hvor der er mulighed for hurtigt at reagere, når kundernes behov ændrer sig. Det giver dynamik og mulighed for en god sparring med produktionsfolkene,” siger Bo Østergaard Jeppesen, som er bosat i Herning.

Han kommer til at arbejde tæt sammen med medarbejdere og ledere i alle HTHs erhvervscentre, der på landsplan er inddelt i fem regioner.

”Målet er, at HTH skal udvikle og styrke forholdet til de professionelle kunder. Det er en stor styrke, at samarbejdet med erhvervslivet har været en del af HTHs DNA gennem næsten 50 år. Man skal ikke have været i virksomheden i mange dage for at opleve, at kompetencerne og kampgejsten er i top blandt medarbejderne. Gode resultater skal nås i tæt dialog og samarbejde med lederne i HTHs erhvervscentre,” siger Bo Østergaard Jeppesen.

Blandt de muligheder og udfordringer som han ser er stor byggeaktivitet i landets største byer, flaskehalsproblemstillinger og rift om de bedste folk på markedet. Dertil kommer helt naturlige forventninger fra kunderne om, at leverandøren på køkkener er skarp på høj kvalitet i alle led af en leverance.

”HTH har markedets bedste folk, og det er vores vigtigste aktiv, når vi går efter at imødekomme kundernes behov og opnå yderligere vækst.

Ambitionerne om vækst gælder ikke kun Danmark, men også hele det nordtyske B2B marked, som Bo Østergaard Jeppesen ligeledes står i spidsen for. HTH har salgskontor i Neumünster og åbner i denne måned også i Hamborg.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Bo Østergaard Jeppesen, B2B kædechef for HTH, tlf.: 72 14 74 85, mail: bsj@nobia.dk.